6 Ocak 2007 Cumartesi

Hoşgeldim

İlk yazımı bugün itibariyle yazmaktayım. O kadar mutluyum ki! Çok fazla bir şey yazamayacağım çünkü malum sınav haftası ve az sonra Ekonometri çalışmaya devam edeceğim. Eminim ki bu yazıyı okuyan birileri varsa "Tüh be çok üzüldük keşke yazsaydında okusaydık. Hiç başka işimiz yoktu." diyecekler :) Bir gün gelecek "Buğra neden yazı yazmıyorsun?" die söyleneceksiniz. :P Neyse son söz olarak Bu blogu açmamda emeği geçen (gaza getiren) Gözgü ablama sonsuz teşekkürler.

Saygılar

3 yorum:

suveyda dedi ki...

temel atma töreni olmuş hadi hayırlı olsun.sen hoş geldiysen biz de seni hoş gördük buğra:)

sende hemen gaza geliyon ama, bilseydim böyle kolay olacak hiç dermiydim:)neyse sağlık olsun, olan oldu artık, seni bloglarda da görmek istedim:)

deslerinde başarılar diliyorum, iyi geçer sınavların inşş.

Buğra dedi ki...

Amiiin..İşallah iyi geçecekler bakalım..bu arada seni linkler kısmına ekledim.Reklamın olsun biraz di mi??:P

suveyda dedi ki...

hadi ordan çömez seni:)
sen benim yaptığım reklamla ekmek yiyorsun, karnın doyuyor, midene sıcak çorba iniyor, bide içerken şapırdatma:)
bunun şuuruna var artık:)

çok mu attım ne:)