9 Ocak 2007 Salı

Beynim öleyazdı!!

Şu anda ikinci yazımı da yazıyorum çok şükür. Beynime bir şey olmadan şu iki günü atlattım. Dün ekonometri sınavı vardı ve inanılmaz derecede başarılı bir operasyonla ekonometriden kaldım. Operasyonu Burak Hoca( Ekonometri Hocası) ve ben birlikte düzenledik. Şöyle ki; Efendim hoca soruları dağıttı. Aldık bakıyoruz güzelce ne var ne yok diye. Soru kağıdında iki soru var. Sorunun bir tanesi herzaman ki sorulardan, yapılması kolay olanlardan, diğeri ise yorum vs. Efendim şimdi kolay olan soruyu çözmeye başladım fekat bir türlü bir noktadan ileri gidemiyorum. Varyans denen zombırtı hiç bir şekilde bulunamıyor. Yahu dedim gene topu attık. Fekat o arada hoca içeri girdi ve millet birer birer isyan etmeye başladı. Meğerse sınıfta hiç kimse sorunun o kısmını bulamamış ve varyans denen zombırtı da 30 puana mâl oluyor. E bu da demek ki sınava 70 üzerinden başladım. Neys efendim uğraş didin 1.buçuk saati o soruya harcamak kaydı ile (Arada öteki soruyu yaptımdı!!) sınavı bitirdim. Hoca da zaten geldide "Hadi artık verin kağıtları" dediydi. Hoca "Soru kağıtları sizde kalsın cevap kağıtlarını verin" dedi. Bende seviniyorum ki kimse yapamadı o soruyu curve yapacak bende ordan yırtacam. Neyse verdim cevap kağıdını sırama döndüm soru kağıdını çantama koyucam. Bir de bakarım ki arkada bir soru daha varmış :S O moral bozukluğu bütün güne yetti. Yanarım yanarımda harcadığım 4 güne yanarım. Neyse efendim canlar sağolsun (Züğürdün tesellisi bukadar oluyor:)) Bugün iki sınavım vardı. İkiside fena geçmedi. Çok büyük ihtimal iki dersten daha kurtuldum Hamdolsun! Efendim beynim daha fazla ölmeden yazımı burada tamamlayacağım. Eğer ekonometriden ders notu isteyen ya da sorusu olan varsa yorum atsın ordan bakarım :D. Efendim Sevgiler Saygılar...Esen kalınız...

Hiç yorum yok: